Followers

Tuesday, August 11, 2009

oh juicy, ko buat air liur ku meleleh...

terasa cam boring sekejap pulak...so aku pun meng google...coba coba jak aku type lah Juicy Couture....memang niat di hati hendak memiliki sebijik at least, after aku beli yang fake masa pergi Hong Kong few years back...sekarang kalau mau pakai cam malu pulak...

Bila aku google, hmmm berliur aku, sukak betul aku dgn design nya, walaupun tidak lah sesuai untuk di bawak ke opis...tapi kalau dapat memilikinya...terasa diriku memang perempuan yang begitu berharga, tak payah pakai loreal haha



























love the colours, the design, the logo, the material, the size...i just love it.....malam ni aku mau mimpi....pastu besok petang ada org belikan aku..eh bagi aku secara percuma..hmmm....rupanya sekadar mimpi....arhghhh biarlah, at least i got a dream....juicy.....kau buat aku berliur


1 comment:

  1. beg fake tak jadik masalah .. yg penting cara ko menggayakan beg tuh.. kasik confident ..pasti org yakin macam original jer... hehehehe

    ReplyDelete