Followers

Tuesday, August 11, 2009

Malu mau berblog

Macam lama sudah aku pause mode kan aku punya blog ini. Bukan menyombong, bukan merajuk, bukan mogok, bukan no idea, bukan tiada bahan, bukan marah, bukan tunjuk perasaan...tapi aku busy bah...iya betul...tapi kalau bulih aku tidak mau guna alasan tu lagi...not this time...asyik asyik cakap busy...kenyang lah kita dengan alasan yang sama....apa kata...the reason is because....AKU MALU...haha ya...reason kenapa lama menyepi sebab aku malu mau mengupdate blog hahaha

banyak jugak yang happening lately ni...tapi memang busy dengan kerja, kadang kadang ada jugak aku ni berpura pura busy dengan kerja...tapi ditambahkan lagi dengan masalah kesihatan yang tidak mengijinkan, at the same time membuatkan serebrum, serebelum, medula oblongata, hati kecilku, limpa, jantung, pankreas, trakea ku kurang berfungsi dengan lancar...pendek kata malas pun ada...kurang semangat mau menulis dan mencurah idea dan mengolah bahasa ku ini.

aku dilanda demam, tidak pernah sebegini rupa...seminggu baru recover...3 doctor aku jumpa...mc bulan ni jak sudah 4 hari setengah..mmm last sekali Dr Rubina aku jugak yang mujarab..ya lah bertahun aku guna perkhidmatannya, sampai aku ni hendak dibuat kes studi untuk PHD nya. macam macam ubatan aku telan setiap hari, ibarat nasi...boleh kenyang aku makan ubat...but then syukur alhamdulillah aku udah pandai menelan ubat. Kalau tidak, mati tercekik aku instead of mati demam huahaha

busy apa di opis tu? hmmm sekarang ni musim evaluation and appraisal...this would be my first time pulak untuk buat orang punya, nasib baik tidak ramai....kurang sedikit fenin kapla...but then kesian boss aku ...mc, sakit lagi...asyik mc memanjang..aih...sampaikan evaluation aku pun belum ada kesempatan untuk dibuat. hmmm jangan tiada bonus sudah lah kuang kuang. Speaking of the boss, who's the boss? Aizal, hmmm today is his 33rd birthday tapi kesian cos he's not feeling well. Hope he'll recover soon. Speaking of a birthday, 13th August Birthday Mr Poon pulak...hmmm suddenly i can feel kehilangannya...kurang kebisingan, tiada org mau control hidup aku di Aeon Credit ni...enough talking bout the boss....
at least now aku sudah luahkan reason why blog ini bersarang labah labah....nanti sambung lagi

No comments:

Post a Comment