Followers

Thursday, August 13, 2009

Hari yang Mulia


Hari raya, hari yang mulia

penuh beerti kepada kita

tua muda miskin dan kaya

menyambutnya dengan gembira....


hmmm.....lately ni aku asyik nyanyi lagu ni di opis...amboi! belum puasa sudah mau raya kah? bukannya apa, busy meng-arrange-kan off day schedule for Sept and Oct, rupa rupanya kena set kan cuti raya pulak..mak ai...berapa hari bulan sudah ni, baru teringat rupanya aku ni belum membeli tiket balik raya lagi. Mau balik kah tidak? iya, dak balik? mau kena tamparan hakka? kelam kabut aku telepon amoi untuk plan cuti raya...setiap tahun kami ni cuti lama pre raya, gini gitu raya ketiga sudah balik kl, sedangkan orang lain masih busy makan ketupat lemang di kampung...so last year, kami sudah nekad untuk bercuti raya panjang sedikit....setakat puasa di Tawau tu, ndak payah lah lama lama...walaupun waktu berbuka awal, tapi masa macam lambat berlalu cos we got nothing to do...



survey punya survey, MAS menjadi pilihan utama...tengok tengok, no more seats...aih terpaksa lah 'now everyone can fly" gini gitu gini gitu, scroll scroll, click click, refresh, agree, submit lastly aku and amoi balik together gether lah raya ni...hmmm akhirnya aku bakal pulang beraya on 16th September 2009 (Wed) menggunakan perkhidmatan sekarang semua orang boleh terbang then balik ke KL on 24th September 2009 (Thu) menggunakan perkhidmatan Malaysian Hospitality...konon.....



tu jak lah announcement buat masa ni...ada banyak barang mau update lagi...tunggu mood ok sikit...harap harap bloggers lain pun ada bahan cereta...


No comments:

Post a Comment