Followers

Sunday, December 20, 2009

Saturday Indulgence

Rasa macam best pulak kali ni bercuti panjang walaupun 3 hari saja....selalunya weekend ada kelas menjahit...aku bangun seawal jam 8am, bersiap untuk pergi ke kelas...setibanya di sana..aku disambut macik cleaner..owh rupanya hari ni tiada kelas...kenapa tidak bagitaw? buang tenaga aku untuk bangun pagi! buang minyak aku drive all the way from damansara perdana to wangsa maju, buang duit aku membayar tol pulang balik...ches!





Jam menunjukkan almost 11am, perut sudah kirik kuruk kirik kuruk..aku terbayangkan yoo tiaw semalam di Ikano, hmmm apa kata hari ni ku serbu pulak cawangan OU. Lagi pun awal lagi, kira untung dapat parking di OU time time orang bersesak shopping christmas ni...





jalan jalan, rewang rewang, habiskan duit sedikit, menyantap dan segala bagai...tiba tiba "rah rah ah ah ah, roma ma ma ma, ga ga ooh la la" ohhhh ringtone baru aku...bujie called rupanya. Menjemput kenduri sempena tahun baru Islam di rumah kakaknya. Hmmmm ok lah, after all this is not the first time dia jemput, so aku pun agree untuk lunch free hari ni ;)





Actually, Ida and me ada sesi body scrub and jakuzi hari ni. Appointment at 330pm. Just nice, after lunch at bujie's place, kami pun heading to Solaris. Still remember Amante? tempat buat mani pedi hari tu? actually kami ada still ada pakej di situ. So finally hari ni lah jugak kami serbu.



This would be another activity yang totally new for Ida and me. Bukan first time buat body scrub...tapi....nanti lah ku ceritakan yang selanjutnya...kita relaxkan mata untuk tinguk gambar ok





ni tempat menunggu di level atas









ni lah bilik kami, ambik untuk berdua, tapi curtain diturunkan sebelah. Untuk merespect kemaluan masing masing haha










after finish scrubbing, menghilangkan segala kuridak di badan, kami pun berjakuzi. kalau ikut agreement, suppose kami buat berasingan. But because after this ada session untuk orang lain, so kami terpaksa berkongsi. Itulah aktivit aneh yang kami belum pernah buat. Yakni, berendam dalam air susu secara naked, berdua dua an hahahaah




In the end, it was a relief for Ida hehe..(wait for her to update in her blog)










dan kami pun menyambung untuk mewarna kuku



it was FUN!





1 comment:

  1. iya... akan ku updatekan permasalahan baru ku di blog bimbo ku nanti... i just cannot handle PUBLIC NUDITY! Lol ;)
    aisy... malu la bah aku ni!

    ReplyDelete