Followers

Monday, August 24, 2009

My First Project

Psssttt....mari dekat sikit, aku mau tambirang sama kamurang ni...my first manik project...ehem ehem...d other day, i brought my jahitan manik sample, yg previously aku post in this blog...just to show off to my colleagues and staffs, dengan niat di hati, purely untuk mintak puji...sekali tgk lain pulak kejadiannya...instead of pujian, aku pulak menerima tempahan. Well~~~~(nada pondan n sengau)



tapi buat masa ni aku belum lagi accept any tempahan cos aku ndak tau camna the costing..nanti lah dulu...sabar ya peminat.



walau apa pun, i got my first assignment from mama felicia last week. She asked me to pun beads for Aliya's baju raya, after alteration..so gini lah hasilnya.....















i just jahit bahagian lengan tu, cos that part yang kena alter...jangan buruk sangka ya...baju ini bukan di jahit oleh aku hahah...baju ini di beli..dalam kurungan, baju ini mahal. Harganya RM109, wah baju budak pun lebih kurang same price dengan baju org dewasa ya




dan, entri ini diakhiri dengan sang kura kura. saja ja mau letak sini cos i got it from my colleague, christopher. Bought it from Pangkor. I just lurve it! this kura kura is a good feng shui for opis...lebih lebih lagi org yg gila kuasa cam aku ni...ahaks! cute kan cam kek lapis sarawak!!!


5 comments:

  1. cha... canteq nye.. pndai ko skang eh.. bleh bkk boutique nih... :D

    ReplyDelete
  2. hantaran kawin aku dah naik jadi RM45k..kalah artis pasal mak pandai jahit nyah

    ReplyDelete
  3. Memang lawaaaaaaaaaa...... sudah boleh buka kedai... ^_^

    ReplyDelete
  4. kemas buatan mu tu yong! boleh buatkan aku lah lepas ni hehehe

    ReplyDelete
  5. Adakah baju hijau itu baju raya anda? sebiji mcm baju raya ku tahun ini ya.
    Chinadoll

    ReplyDelete