Followers

Monday, July 13, 2009

A Tight Weekend




As usual, weekend akan diisikan dengan kelas jahitan pada pukul 10am - 2pm. Yang differentnya, this week Mimi and Awang is in town, so we have family outing lah..After class on Saturday, we (me and lisa) meeting Mimi and Awang in KLCC to have lunch..then a wee bit of shopping at KLCC..kalau aku ni teda lah...setakat KLCC tu..hari hari aku pigi zaman kerja di Citibank..after that kami pun berlepakan di Concorde...walaupun aktiviti tidak seberat mana but i thk the cameras berat jugaklah mau menampung gambar kami...

Tidak pernah kami ni bergambar sakan ala ala budak2 remaja di My Space. Bila berbuat demikian, rasa cam pelik pulak, kekok pun ada...tapi belum cuba belum tahu kan



kalau mau tinguk, ada banyak di blog mimi and lisa, segan mau di paste di sini


the next day, as scheduled, kami mau makan di Delicious, memang delicious


inilah tarikan utama mengapa aku sukak ke sini, walaupun scone ini tidak semeriah mana, tapi kelemakan nya tetap menjadi pujaan ku, the best scone in town so far

Hari kami memang penuh dengan aktiviti mengukur kedai di One Utama...macam macam kedai kami masuk...mustahil balik dengan tangan kosong. Itu bukan perempuan namanya tu. Tapi rasa bersalah yg amat mendalam membuatkan aku untuk tidak meletakkan sebarang item untuk dikepilkan di sini. Kerna takut di marahi oleh BFF yang terchenta: cik bibah kita ye. Sila sedia maklum, saya telah melantik Cik Habibah Ghazali, selaku penasihat kewangan saya selama setahun. Bidang tugas utama beliau adalah untuk memonitor corak perbelanjaan dan aliran keluar masuk wang saya daripada bulan July 2009-June 2010....sebabnya?????

.................................................................

.........................................................

...............................................

.......................................

.................................

............................

...................

...............

...........

....

..

.

ADALAH

(sorry ya beep, aku TERbeli 3 bijik baju, walaupun aku sudah berjanji untuk tidak membeli baju selama 1 tahun. hahaha)

akibat aktiviti di hari itu tersangat lah rancak...aku cuma notis benda ini di malam hari...mari kita lihat, apakah closing ceremony untuk family outting kali ini

sila tarik nafas panjang panjang

...........................................................................

....................................................................

.............................................................

.......................................................

................................................

.........................................

...................................

..........................

.................

..........

......

..

Charlie injured lagi...sorry darling~~~

2 comments:

  1. astaga.... mcm mana ni?! Simpan duit oi! Aku ada benda mau kasitau kau... but apa2 pun june tahun depan jadik!

    ReplyDelete