Followers

Thursday, July 2, 2009

Just My Imagination

Look at the time..wow...mesti orang ingat aku ni psycho...kul 2:45am masih berblogging. Been thinking bout this lately..since we've lost Michael Jackson.


Soalan berbunyi seperti ini...


Pernahkah anda terfikir, bagaimana anda akan mati suatu hari nanti?


well i have a confession to make. Dulu dulu masa kecik, aku selalu ingatkan bahawa semua org akan mati kena tembak. haha..betul..takut aku. Cos masa tu aku berfikir, camna aku mati kena tembak??? sakitnya tu...kalau mati terus x pa, kalau mati cam nyawa nyawa ikan doh..sengsara..but as i grow older...barulah aku tau..ada org mati kena bunuh, mati accident, mati beranak, mati sakit, mati bunuh diri, mati akal, mati pucuk...aik????



but then, at the moment, aku sudah terfikir 2 ways for me to die.


1st: I will end up like Michael Jackson. Since i got the same disease like him. Eating sleeping pills...so umur 50 thn i kiok oredi...suddenly gone...instead of fans crying, i got my followers crying. hahahahaha


2nd: If im still single, i will die by the age of 50. Because of loneliness, i live with 20 cats then after 3 hari mati...then only ppl got to know bout it. Masa tu, polis serbu rumah aku, then mayat aku bergulimpangan reput sikit. and that time, kucing kucing aku tu dah start makan bahagian muka aku....hahahahhaha sebab kematian masih tidak diketahui...


bagaimana pula imaginasi anda??? pernah kah anda terfikir???? fikir fikir kan lah...

13 comments:

  1. astaga...tak terimagine bah, kalo baca ko punya ni pon cam ngeri aku hahahaha

    ReplyDelete
  2. dasyat sgt la cmtu... kalo cmtu sume x nak hidup kalo pk mati.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. ngeh3.. bgitu skali imaginasi ko cha... pergh... tak ter tiru aku dowh.. hahaha

    ReplyDelete
  4. hushhh!!!! ko ni tau....u shud wish mati beriman. u shud wish mati mu bebas hutang n bebas dosa dari manusia yg ko kasi sakit hati. dosa mu sama tuhan hanya urusan ko sama Dia. tp kasi settle dulu sama manusia. jadi di kesempatan ini ku mintak ampun sama ko klu aku sakit hati ko. hahahaha kosong kosong ya..ada hutang kah??? kosong kosong jugak yah....hahahahaha

    ReplyDelete
  5. Ya ampunnnn... ada2 saja kau ni....Baik I fikir mcm mana beli handbag kah...adui2....hehehhe

    BTW...aku tak jumpa lagi itu frame2 T_T

    ReplyDelete
  6. Hina kematian mu ni. Dead Very Dead! Super-Extra Dead!!

    ReplyDelete
  7. Hellooo...my fren... I tak tau if this working... but see lah if you like k...

    http://www.cropmom.com/Digital_Scrapbooking.aspx

    Nah...sudah terbayar janji ku pada mu... kalau nda suka tak pa...yg penting...sudah ku kota kan 'my word' nak cari kan utk mu... hihihihi... nda kena suruh pun hahahahha (senang lah aku tidur ni mlm...hahahahha)

    ReplyDelete
  8. tq cath...nanti aku try...yg frame2 tu masih dalam projek pembikinan..nantikan kemunculannya

    ReplyDelete
  9. Kematian itu sememangnya sesuatu yang sukar untuk kita imaginasikan. Namun pada pendapat saya anak Cha ini sebenarnya mempunyai tujuan lain dengan penulisan ini. Mungkin kalau dilihat secara spontan ia menggambarkan seolah seolah Cha seorang yang suka berimaginasi yang bukan bukan.

    Bagi saya, tulisan ini mahukan kita berfikir dengan perlakuan seharian kita, cara hidup kita dan mungkin ibadah kita. Supaya pada saat akhir nanti orang akan merasakan kehilangan kita sebagai sebahagian daripada diri mereka. Bukannya hanya sekadar teman

    ReplyDelete
  10. perghhhhhh trip trip PHD tau uncle chot ni!! SALUTEEE...** badan kasi tegak ;)

    ReplyDelete
  11. apa2 pun aku mau mati dulu dari kau ;) jan kau risau, namamu ada dlm invitation list utk funeral ku nanti :D ahaks!

    btw, aku mau mati macam marilyn monroe ;) mau mati chanteq! hehehe...

    p/s: musti kene marah dgn si bujie kita ni :p

    ReplyDelete
  12. Aduiii... bukan main lagi nasihat si Uncle Chot. Rasanya dia yang perlu buat blog!!

    ReplyDelete