Followers

Monday, September 22, 2008

SMS Tersentap

Sebelum berbuka puasa

(Nazir) dek nak gi mana? tak jadi lah..sharol tak pegi

(El Sarimah) ha????tak bgtau pon......apsal tak bgtau awal???? habis tu????

(Shahrol) Nak pergi. Tp yaya xnak pergi..Aidil pun x. Td dah soh yaya bg taw. Arini xblh kot.Ampun

(Yazid) Org nak bgth btol2. Tp mem mcm nak malu kan org. Slamat pose jgk.. Skg tren wat hanjing!

(El Sarimah) Ya sbb tu aku ckp klu ko malukan aku dpn org lain ko seronok. Bila part aku ko nak sentap plak. dah la aku tension dgn perangai korg masing2.Ape benda kemahuan korang dturut. Time aku semua salah

(Adil) mem sowi tak dapat join.

(El Sarimah) tak payah sori2.lain kali bgtau besok je

(Yazid) Skg kt ne. Abg nazir mn?

(El Sarimah) Kt ofis la.Bila 530pm br bgtau. Nape x bgtau besok je. Sama je kan. dah lah makruh puasa aku. Dean pun buat hal.

(Yazid) Em.. sume nk mara. xpe la. Mara la

(El Sarimah) Aku x marah. aku x pernah marah. Aku ckp aku tension pasal respon korg kat aku

(Yazid) Em. Ari sabtu la buke ramai2.. ari ni bk pose kt jalanan. tren bwt hal..

Lalu.....Dylan meredakan suasana dengan meminjamkan buah dada nya untuk dijadikan bantal untuk El Sarimah mengesat air mata...huhu

Besarkan buah dadanya

Selepas berbuka puasa

(Nazir) Dek, katne? abg baru habis duit RM22 beli moonkek. tak dapat diskaun pun..kalau beli 2 tak dapat diskaun.......(merapu, membebel, merepek !@#$%^&*)

(Yazid) Mem da buke?

(El Sarimah) Da ya.Mkn nasi goring je. Skrg otw blk. ko?

(Yazid) Kt umah da. Jgn sdh2..Nant ari sabtu ke. Plan btol2..Br kt buke sm2

(El Sarimah) Em

(Shahrol) Kdg2 org laen xdpt rase ape yg kite rase. Bkn semua rase blh dikongsi...skrg ni aku rase bersalah, rase lapar pun ade. Maafkan kami.. :(

No comments:

Post a Comment