Followers

Thursday, September 24, 2009

Old Photos

Its been a while, agak lama tidak lama jugak lah aku tidak menghibur para pembaca. or dalam bahasa omputeh "readers" kan. No notification that I'll be going for a long leave, no raya wishes...ok lah ampun maaf ku pinta. Walau bagaimana pun, eventho aku menyepi seketika, aku tetap membawa juadah untuk santapan para pelawat. Hmmm.....



Went back to my hometown on 16th September 2009, and it was Fazliana's birthday (happy birthday darling), and came back to KL on 24th September 2009. Malam sebelum balik KL, aku menyelongkar almari bawah TV di rumahku. Wah banyaknya harta dalam tu, ada koleksi enSICKlopedia, piring hitam, DVDs and CDs, radio tape pun ada, beberapa naskah buku buku politik, debu debu, kuman kumin, and menarik sekali album gambar. hmmmm....



Pada mulanya aktiviti dijalankan secara individu, but disebabkan aku terkekek kekek melihat gambar gambar lama itu, adalah beberapa peserta join me after tat. and it was fun, sebab sangka tidak sangka, itulah kami zaman dahulu kala, kadang macam tidak percaya. and manisnya, terkenang jugak zaman dolu dolu kan.



Antara koleksi yang menarik perhatianku, aku share lah dengan kamurang di sini ya.....



Sebelum itu, mintak ampun if the pics not clear, ini photo dulu dulu, the color sudah faded, one thing, i just snap guna my fon camera, bukan scan k








me and amoi, i know, paling banyak anak mummy ku, aku lah yang paling berat!





me and kak itok, dulu kini & selamanya aku memang menang pipi



aku menangis! aku ni memang cengeng, adik manja lah kunuk (KUNUK)





1 year old me, masa ni rumah lama lagi, tinggal di bawah rumah nenek aku




masa kecik, aku tiada bantal busuk, normally aku hisap tangan sambil cium sapu tangan (we call it ichi bacang)




zaman dulu memang kami selalu main di playground, yang penting pesen rambut still sama




i love this baju, Amoi sew it for me, kain tu ada motif cartoon pompuan, ala ala strawberry shortcake gitu la





me and mimi, together with my helmet hair..masa kecik memang my mum tidak pernah bagi aku rambut panjang




me and mimi again, tidak sama pun rupa kami..tapi sekarang kenapa orang cakap kami ni macam kembar?



zaman tadika, balik sekolah terus kena paksa buat homework, sudah finish baru boleh lunch..guru besar di rumah adalah mummy ku



ok, siap homework boleh makan ;)



and this is US, from left: Kak Itok, Me, Amoi and Mimi (tengoklah rambut tu)



my mum, muda tak muda lah, masa ni if im not mistaken mimi sudah lahir




this is the best part, memang menjadi bahan kutukan ku setiap kali aku bukak album tu. My dad, hhahaha sampai sekarang aku terwonder macam mana dia pakai seluar tu...mau bukak pun satu hal jugak hahahah


ada banyak lagi bahan mau di blogkan, but this one memang cant wait to be posted!




6 comments:

  1. kalau aku tengok... memang sama mukak mu sama si mimi tau!

    ReplyDelete
  2. aku tingu mukamu sama dengan muka arwah. aku yg paling lain. kurus pulak tu.

    ReplyDelete
  3. Rambutku mmg perang dari kecik bah... tingu rambutmu hitam pekat, tebal dan bulat.

    ReplyDelete
  4. hahahahahahahahahaha gambar bapak mu paling best...cuba ko tanya dia camana pakai suar tu? pki plastik tu diikat di ujung kaki...hahaha

    n betul tu mimi...muka si adeq ni muka arwah

    ReplyDelete
  5. MEK CHA IM COMING ....
    AKU OA ARINI SO CPAT2 BALIK BUKAK KO NYER BLOG..ARI TUK AKU BUKA NDAK BULEH BUKA
    HAHAHA APA Y SMA DR KECIK SMPI BESAR KO PUNYER HIDUNG...JGN MARE TOPIC HIDUNG JG..
    NICE SGT TAPI KU LIHAT DADY MU MCM SHAHRUL JAK
    HAHAHA
    TP AKU SUKA TGK MUMY MU...STYLO G2..
    PATUTLAH ANAK2 NYA PANDAI MELARAM MUMY NYER MENGANCAM BANGAT MS MUDA..G2 LAH

    PINKY GURL

    ReplyDelete