Followers

Wednesday, September 30, 2009

Happy Birthday Mummy


22nd September 2009



We celebrated our mum's 58th Birthday in Tawau, masa tu raya ke 3. We decided to have steamboat. aku on jak, yang penting seafood...kali ni selain dari adik beradik, ada makhluk kurang asing pulak join, yakni granny and my cousin JJ. Tidak kesabaran aku mau menunjuk gambar ni!






Nama tempat tu, Teppanyaki Buffet Steamboat. Tidak lah grand mana pun tempat tu, dulu tempat ni Perdana Club. Tempat orang orang tua beraktiviti haha





sampai jak, tanpa buang masa, kami pun menyerbu makanan, this would be the seafood section, tapi biasa lah, seafood palsu pun masih jugak dihidang sana...sorry aku tidak hadap tepung berperisa ikan ok


yang ni pulak section veges and nasik, mee and drinks. Time ni kak itok sedang busy mau menghidang my granny makanan, cos rasa bersalah menebal di hati cos sebelum gerak dari rumah, dia sepit jari nenek di pintu bilik sampai lebam haha


tapi, walaupun banyak hidangan di malam itu, cuma ini yang menambat hatiku


cuba kamu tinguk isi ketam tu, dengan telurnya sekali...macam mana aku tidak jatuh cinta...lagi pun sudah siap di ketuk, so senang bila mau makan


aku dengan gembiranya berposing dengan ketam transformer aku. tinguklah kebesarannya..malam tu aku makan ketam tu 4 pinggan penuh


apa tunggu lagi? marilah main masak masak



ini group kami; JJ, amoi, kak itok, nenek and me



yang ini group birthday girl, papito, mimi and awang (golongan married)




murah jak, adalah RM25 per head if im not mistaken. tengoklah hasil kami, ini pun after few plates sudah di collect


biasalah sudah kenyang mestilah melabuh perut, sambil ambik angin and buang angin haha

"happy birthday mummy, may Allah bless our family, Amin"



2 comments:

  1. wakakakkaka kesian nenek. letak la ubat ajaib tu... minyak batu! hihi - lisa

    ReplyDelete
  2. wahhhh... meriahhhhh nyaaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete