Followers

Monday, June 8, 2009

Hari Isnin yang boring

Hari ni hari Isnin....Isnin yang boring....mengapa????
I x believe in the terms MONDAY BLUES! crap! Hari ni alarm berbunyi seperti biasa 630am...gud morning beautiful...mmmm tapi aku cuma menegakkan diri 730am, and sepert biasa aku dilanda dilema mencari baju...wah baru ku sedar aku ada baju kebaya coklat yang udah lama siap tapi belum pernah lagi dipakai...lalu after mandi aku berfikir banyak kali, shud I wear baju kebaya ni??? ish...normally koleksi baju tradisional ni cuma dipakai kalau aku terlewat hendak pergi ke kantor...lagi pun hari ni ada meeting, takkan pakai baju kebaya kot dek non...tapi what the hell lah, today I break my own rules..
Ish! malasnya pigi kerja...bertolak dari rumah 815am...tidak pernah dalam sejarah hidup, tapi nasib baik cuti sekolah, jalan smooth hari ni...sesampai ofis, wah bos aku dah sampai. heh sejuk hatiku, kalau tidak merana jiwaku kena kacau orang lain, klu ada bos senang sikit kerja ku..cerita pasal bos ni, lately aku rasa no motivation for work, cos my big boss Poon will leave us on July, so nobody wants to monitor me, tidak ada orang mau marah marah aku lagi...my new boss Aizal ni pulak sudah transfer to other product MEP..hmmmm dengar cerita after this lain orang yang ambik alih tapi TBD...habis tu siapa mau evaluate kemajuan aku ni??? Dengan siapa aku mau tunjuk kehebatan aku ni...kalau aku delay n berkepuk di sini uwahhhhhh!!!! nanti bonus bulan sept dapat ciput huhuhu
Untuk mengubah mood, aku e mail cuz aku lisa cos dengar crita cik kita ni sedang mengikuti kelas menjahit. Sudah lama bercita cita mau menjahit baju sendiri tapi belu ada kesempatan untuk mencari kelas. Risik punya risik, bayaran ok cuma jadual belum confirm lagi...hmmm bagi aku risik PIC dia dulu...nanti dapat info aku kan update....
uwahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!1 hari Isnin yang boring, baik aku buat personal call, mau call papito.....

1 comment:

  1. kakakkakaka.. kesian betul ko nak... kirim salam la sama uncelto ku ya...

    **Ah Kee Collection**

    ReplyDelete