Followers

Saturday, May 2, 2009

Wallpaper Tag

Tag yang aku benci!!!


The rules are...

1. Printscreen your wallpaper now...
-nah ambik mu!!


2. Why do you like it?

ada aku cakap aku sukak??? actually ini wallpaper desktop office...maklumlah kalau kerja di FI ndak bulih berfancy fancy..ini kami panggil ISMS (Information Security Management System)..kononnya untuk protect data and information. so kalau mau masuk ofis t kena ensure ndak da orang yg ndak berkenaan masuk ke dalam ofis. Tolonglah itu gambar tidak menarik langsung...tapi aku terpaksa menghadap setiap hari....tapi kalau laptop aku of cos lah ada mukak ku hehehe self centered kan...


3. Tag 10 other friend/blogger....

-ndak mau!!! pasal wallpaper ku bidak...siapa mau bikin bikin lah...tapi make sure wallpaper mu chantique, kalau serupa aku punya...tolong gunakan DAIA dan lupakan yang lain...anyway tx for the tag..

No comments:

Post a Comment