Followers

Wednesday, February 11, 2009

Sexy Blog Award


Nah ! dapat award lagi...award sexy gitu...from my mimi. Tapi sexy kah blog aku ni???? oh maybe pasal hari tu ada gambar sexy mummy to be (sasha) huhuhu....



speech saya berbunyi begini apabila menerima award ini:



"assalamualaikum dan salam sejahtera...terlebih dahulu, Elsa ingin mengucapkan syukur kepada Allah SWT, kerna dengan izinnya, saya dapat menerima anugerah ini, mak ayah di kampung dan para peminat blog saya....anugerah ini buat peminat-peminat Elsa....terima kasih kerana terus menyokong saya...."



wah kelas...tu dialog siti, bukan aku....copy paste jak tu....



nah, aku pass ni award for my beloved: ida, zurina, sasha, azie, dewi, beep (sebab owner blog itu yg seksi meksi, kamu lah makhluk blog yang paling SEKSI!!!)

No comments:

Post a Comment