Followers

Tuesday, December 2, 2008

Mummy - Panggilan Haji


Just would like to inform you all that my mummy went for Haji on 26th December 2008 and will be back on 6th January 2009. Doakan my mum selamat pergi dan balik....


Kesiannya bapak aku di rumah, lonely macam orang bujang pulak. Ntah apalah dibikinnya di rumah tu, jadi couch potato lah tu. Bapak aku yang penting dapat Astro sports channel pun sudah ok. The other day I called him, just to check whether everything's ok...so pesanan penaja from my papito "dik, nanti kau call bapak hari hari ya...bapak boring bah...kasitau amoi dengan kak itok"


hahaha, so cute my papito, BTW he cant wait for his February trip to KL. Biasalah, sudah menjadi kewajipannya mau celebrate birthday di KL bersama the daughters. BEGAYAK!!!

Having family dinner on the day Mummy arrived

susahnya mau ambik gambar mummy senyum, kalau guna smile detector, sempat camera aku hang. huhu

5 comments:

  1. Aku balik Tawau 7 Disember (2 hari) ni untuk korban. Aku kesian bapa sunyi di rumah. Tiada kawannya bergaduh. Hihihi. Fyi, bulan Januari pun aku akan balik Tawau jugak sambut mami. Aku dah beli tiket awal.
    Mimi

    ReplyDelete
  2. bapa sombong...aku call dia hari tu no story for me also.Overdoze fon call from you guys mengkali

    ReplyDelete
  3. dapat jugak mummy pegi aa... last year lagik tu kan dia mau pegi.

    ReplyDelete
  4. doakan hati elsa tu sentiasa sejuk..huhu
    top collector forever and ever

    ReplyDelete
  5. Tak sempat pula jumpa C Tim sebelum pgi Haj. Semoga dia sehat dan selamat menunaikan Haj dengan sempurna dan kembali ketanah air dg selamat. Lias kalu boring di Twu datang KK la.

    ReplyDelete